tisdag 31 mars 2009

skiva fekke spåra

skiva skiva skiva det är allt som går omkring nu imåndags hade Elfrida o co sin skiva som var jättelyckad och i måndags tog jag förövrigt körkortet! wiiiie, det blev en nykter skiva för min del , men faaan va kul ja hade ! Igår hade vi våran skiva, som blev gryyyyym , bättre en vad någon av oss kunnat ana skulle ja tro =) Massa fina tal och sånger, uppdrag som förgyllde och härlig musik och så klart grymt folk! Vi stannade till 3 sen bar det hem för nåra men för mig och nåra andra bidde det lite efterfekke, vilket var kuuul och mys, eller hur linda :)
Dagen har ju inte vart så lysande kanske , men jag tog mig faktiskt till skolan för en lektion .
Det var bara jag och tappra Linnea av oss som var där, haha gooood joob baby ! Imorgon är det våra älskade hässelbygrabbars skiva, OLD SCHOOL, ja har inte riktigt något grepp om det där temat men har fiskat fram lite kläder som ja tror blir bra, ja säger bara: !! Magtröja och snetoffs... haha nu håller ja på att somna , 1,5h sömn är för lite för en natt ! pussss charl reg och jessie som tittar in här haha :)

Inga kommentarer: