lördag 10 april 2010

homies

Vem är trevligast av dina vänner? -Linnea
Vem är mest bortskämd? -Jessica
Vem har blivit utkastad flest gånger?- Ida
Vem är rikast?- No idea
Vem har haft sex med flest?- My friends dont kiss and tell
Vem har pojkvän?- Nikki, ida, reggan, jessie, lajsan, linda.
Vem får dig alltid att skratta?- Alla ?
Vem ringer du när något har hänt?- Charlotte&Jessica
Vem pratar du oftast med? -Charlotte
Vem pratar du minst med?- Ida
Vem har du känt längst?- Ida, Linnea, Nikki, Linda.
Vem har du känt kortast?- Maria
Vem är mest högljudd?- Loppan !! haha
Vem är du mest lik?- utseende? Personlighet?
Vem har bäst betyg?- Nikki, Hanna, Malin ?
Vem är galnast? -Charls, malte reggie ?
Vem är bäst på att ragga? -Charlotte !
Vem har torrast humor? -Jag vet att alla mina vänner skulle säga jag så.. JAG SJÄLV haha.
Vem har en oanad skill? - Lajsan kan hinka i sig hur många öl som helst.. Men det kanske inte var oanat ? haha
Vem är bäst på att posa? -REGGAN!
Vem är snyggast?- Eftersom utsidan speglas av insidan så har jag bara Victoria's Secret snygga vänner !
Vem blir fullast? - hahhaha jaa ... Reggan.. Charlotten,.. Ida..
Vem är blygast? -Jag själv skulle ja tro
Vem pratar mest?- Linnea skulle ha skrivit alla böcker i världen om allt hon sa hade skrivits ned.
Vem kan du ringa 3 på natten? -Jessica
Vem har ett husdjur? -nikki, jag, jessica . Dammråttor är inte husdjur va?
Vem vaknar tidigast? - Regine&Jag
Vem frågar mest? CHARLOTTE
Vem har samma stjärntecken som du? Nikki =)
Vem bor längst bort? Jessica, Malin, Ida.
Vem bor närmast? Maria

Inga kommentarer: