torsdag 16 juni 2011

13&15 Juni

Som vanligt så skrivs det nästan aldrig något vettigt i denna blogg.
Idag tog jag i alla fall tagit sovmorgon och vaknade vid 11.25. Var ledig i måndags också och vaknade exakt samma tid 11.25 något skumt kan jag tycka.
I måndags var jag med frugan och bakade blåbärspaj och lagade spagetti bolognese, väldigt lyckat. Mös, planerade gotland och såg en gammal 90-talsfilm. Jag var kramsugen , inte hon så jag låg i princip ovanpå jess och våld kramades. Jättemysigt!
Idag åkte jag in till stan och mötte upp pappa för shopping. När vi shoppar så ser det ut på detta sätt. Pappa sitter i bilen och jobbar och jag går in i butiken och plockar på mig en massa grejer, prövar och sen ringer upp pappa när det är dags att betala. Han har ingen som helst koll på vad
som handlas, jag skulle lika gärna kunna plocka på mig några riktiga sluuuuttty clothes och han skulle betala. Lilla pappa! Men jag köpte bara massa fina sommar saker. Långklänning, vanlig klänning, lång kjol, party linne, vanligt linne, sjal och blus. Kände inte att jag var färdig med stan efter shoppingturen så mötte upp systrarna Lindholm för middag på Orangeriet på Kungsholmen!

Inga kommentarer: