onsdag 11 november 2009

Maria&jag!

"Utan mitt läppstift känner jag mig rädd, naken, exposed." - Maria Montazami.
I mitt fall låter det snarare " Utan min mobil känner jag mig rädd, naken, exposed."
Jag kan inte få tag på min familj, jag kan inte skicka sms till mina vänner när jag har tråkigt eller bara vill säga att jag uppskattar dom, jag kan inte se vad klockan är vilket gör mig stressad. Jag kan inte lyssna på musiken som får mig att bli lugn igen. Vilket scenario!
Tur som sjutton så har det kanske hänt 2 gånger på säkert 5år.
Men jag är ganska duktig på att glömma andra viktiga saker som, jobbpapper, skolböcker, lämna filmer i tid, hemmanycklar, so on, and so on...
Nu ska jag ta mig ett bad och lyssna på härliga Joshua Radin, om ni missat honom så tycker jag att ni ska klicka på hjärtat <3
Puss på er!

Inga kommentarer: