söndag 8 november 2009

Söndagsbio och annat drabbel

Jag och Charlotte bestämde oss för att ta en söndagsbio. Couples retreat blev det, som jag hade sett fram emot att se, men fan den sög ju! Eller kanske inte sög, men den var verkligen inte biomaterial. Det var verkligen en sån där film som borde gå direkt till videobutiken utan att säga hej på biografen. Men men kul att se min look-a-like (?) Malin Åkerman i ny film.. hmm fått höra att vi är lika av folk. Den ända likheten jag ser är att vi båda är blonda ( när hon inte har färgat)..
Gud vad mycket babbel det blev nu.
Nej , jag ska ta mitt trötta arsel till sängen, sätta på ett GG-avsnitt och sooova tills ja vaknar för sen är det jobb mån-tis-ons-tors-fre-lör-sön-mån-tis-ons och säkert ännu mera eftersom att mitt jobb har mig kring deras lillfinger.. Aja Cash is king som charls brukar säga.
PUSS

Inga kommentarer: