måndag 15 mars 2010

sjukt osammanhängande inlägg om allt möjligt

Jag längtar efter sommaren, jag längtar efter helgen, och helgen efter det.
Roadtrip med favvon till sveriges gladaste stad!
Sedan en vår och sommar med många planerade utflykter..
Och spontana, dom brukar bli bäst.
Jag skriver i koder. Tror vi är 2 möjligtvis 3 som förstår .
Jag har fastnat för låtar som:
Who says
Heartbreak warfare
Keep on walking
Rude boy
Sex on fire
Dont stop believin
Animal
Kidsos
The man who can't be moved
Jag jobbar mycket men inte så länge och trivs som fisken i vattnet för tillfället.
Jag slutar aldrig tro, men vågar aldrig hoppas på för mycket. Svek gör ont.
Jag skrattar åt folk som tror sig veta mer om saker dom aldrig varit med om.
Jag uppskattar min familj och min familj är mer än bara den av blodsband.
Jag har upptäckt vilka vänner som kommer att sitta i solen på min 80-årsdag med mig.
Jag leker av mig på helgerna och busar till det med fina vänner.
Jag och C testar drinkar och dansgolv
Vi skrattar
Vi shoppar
Vi leker
Vi dansar
Vi äter
Vi dricker
Vi lever.
LIVE.LOVE.LAUGH

Inga kommentarer: