måndag 30 maj 2011

EN-TILL

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Vet inte, men tror jag skulle vara det.
HUR RAGGAR DU: Händer inte ofta men långa blickar ( utan att det blir creeapy)
VAD HETER DU: Jennie
KALLAS: Jen, Jempa
VARFÖR: Jaa du !
VAD HAR DU GJORT IDAG: Skola, köpt blomma till mamma, jobbat!
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Inte långt kvar på dagen, vila!
VAD VILL DU HELST HA NU: En MYSIS!
VAR ÄR DU NU: I mitt sovrum
SAKNAR DU NÅGON NU: CHARLOTTE
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Förra veckan, en ring!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: SUMMERBURST och en massa jobb!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Gråa
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nej, inte speciellt!
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mamma
VAD PRATADE NI OM: Jobb
VAD GÖR DU JUST NU: Jag svarar på frågor och tittar på BB
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nej det tror jag inte
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 7am
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Oj, ingen aning!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Give me everything
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nope
HAR DU GLASÖGON: Just nu har jag linser!
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Sthlm
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Japp till mami
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej, män ska det vara
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Såg på tv ida där dom klämde ut larver från huvudet på en kille, det var riktigt äckligt!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: BB
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från Regine. -" Haft en bra helg ? :)"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Det beror på attraktion
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallåå , beroende på vem det är.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Umgås med vänner, mysa, ha kul!
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU: Tråna efter sommaren
HAR DU DVD-SPELARE: PS2
VAD ÄR DU RÄDD FÖR: Sjuk kriminalitet
HAR DU GOTT BORDSSKICK: Ja, det har jag väl?
VAD ÄR ATTRAKTIVT: LÄNGD, ögon, dialekt, charm
VART GÖR DET ONDAST JUST NU: I hjärtat
KLIAR DET NÅGONSTANS: Hakan
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU: oj, bruna kanske?
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON: I 3:an
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG: Oj, ingen jag kommer ihåg!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU: Jordgubbar
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE: Längden och kläderna
ANVÄNDER DU TANDTRÅD: Det händer inte ofta
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I: Med tanke på att jag aldrig varit riktgt kär så har jag väl bara varit olyckligt intresserad/förälskad och det kan ha varit 2ggr?
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR: Oj, vad svår fråga! Vet inte!?
VAD KÖPTE DU SENAST: En blomma till mamma
BRUKAR DU KOMMA I TID: Jodå, det är jag bra på
HUR KÄNNER DU DIG NU: Lugn
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart, rosa
KAN DU LAGA MAT: Ja, det kan jag!
VAD PLUGGAR DU: Just nu, Biologi B
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Går bara en dag i veckan..
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Var trött efter helgen och pluggade, så, sådär!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: jaaa flera!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL: Blandning av alkohol!

Inga kommentarer: