måndag 30 maj 2011

LIST-ME

Jag har insett att min senaste kyss… Var otippad
Jag lyssnar på… Spotify

Jag mår bäst när jag… Har mina käraste nära
Stockholms bästa stadsdel är… Vasastan
Den bästa krogen heter… Utecompagniet/Red Room/Cafet

Jag pratar… Mycket

Jag älskar/tycker om… Mina kära, sommar, stockholm, resa
Mina bästa vänner är… C&J
Min första riktiga kyss… Var med the boy next door
Jag avskyr när folk… Är falska

Kärlek är… Fantastiskt fint mellan rätt människor

Någonstans, tänker någon… På mig?

Jag kommer alltid att vara… Samma gamla Jennie

Jag är hemligt förälskad i… En lång mörk hunk
Sist jag grät var… Förra söndagen
Min mobiltelefon är… En Iphone
När jag vaknar på morgonen… Tänker jag "bara 5min till"
Just nu tänker jag på… Att helgen känns ganska långt borta
Bebisar är… Söta men oftast skrikiga

Homosexuella är… Härliga men ibland lite för mycket
Ikväll ska jag… Vila
I morgon kommer jag… Jobba, träna skypea med min C!
Jag vill verkligen… Hitta en söndagsmysis

Inga kommentarer: